15 Ekim 2011 Cumartesi

köfte ve bal


çenesi düşmüş bir otostopçu,
konuşmaması gereken yerlerde bile susmuyor.
diyorum ki ben ilgilenmem...
açıklama yapma gereği duyuyor,
anlıyorum.
sıcağı sevmem diyorum,
soğuga alışığım diyor.
krem kullanırmısın diye soruyor?
ellerim çok yaşlı,bakımsız ve kırışık
yüzüm desen, saçımla birleşmiş sakalım.
ki sevmez tenim yumuşak olmayı
senin gibi erkekler diyor uzaklardan bir ses,
daldığım yerden cıkıyorum...
geveze,saçları kıvırcık kızı yolluyorum benliğimin derinlerine,
deniz koydum hoşcakaldan sonra.
uzun zamandır gördüğüm ilk boş kültabağı karşımda !!
tanımadığım insanlarda.
yine sıkıntıdan sohbet,
yine gereksiz ütopyalar.
hakkını vermeden hakkını aldığın,
yalanlarına kolayca inandıkları için mutlu olduğun ,
dışları hep kalabalık,
içleri hep bozuk şemsiye,
dudakları güzel,elmacıkları çökmüş,
dirençsiz bok torbaları.
derileri soğukta beyazlayan,
sıcakta kararan.
sürmesiz karanlıklar ....
ne kadarda sevmem köfte ve balı.
dengesiz teraziler,
havalı boğalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder