4 Kasım 2011 Cuma

Pipet




Bu cehennemki sıçak ateşlerinde yakmak yerine,
Soğuk sularında ayıltıyor beni.
Seni düşünmeme izin vermiyor,
Daldığım zaman güzel hayaller,
Parçalanıyor...
Koyu acık veya ala.
Şaşkın ördek.
Bilmediiğin hikaye,
Yokmu senin?
Durup duruken denizin dibinde buluyorum kendimi...
Nefes almak zor,
Ciğerlerim yakında iflas edicek durumda.
Korkular pislikler ve migren.
Acılar içinde,
Sonrada sen,
Uzunca bir kol ve ardından mutluluk sevişmeleri,
İlginç odunluk fantazileri...
Ben açık sevişmeyi sevdim seninle hep,
Pencereler önünde heyacanlar içinde,
Gözlerin gözlerime bakarken,
Başka gözlerinde bize bakıp,
Ereksiyon oluşunu hayal ederek.
Ben bizi sevdim hep,
Tek başıma olmaya çalıştıklarıma, ortak bulduğum için.
Bencilliğimi çift cinsiyet yaptığım için.
Duraklayıpta seni seviyorum demek yerine,
Durmadan söyledim,
Ve sonunda kazandım bende.
Güneşin yanımızdan,
Ayınsa ayaklarımızın altından geçtiği yarışmalarımızı.
Biz aşık değildik,
Sadece olmayan birşeyi varmış gibi gösterip mutlu oluyorduk.
Yaşanlar aslında yaşatılmak istenenlerdi hep,
Kim vardı sen mi ?
Sanmıyorum ,yok olacak bir şeyin varlığına inanmak,
Mümkün mü?
Mümkünn!
Durup duruken acımak,
Olağanmı?
Olağan!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder