15 Ağustos 2012 Çarşamba

Görmek Zorunda mıyım Hepinizi ?

            Lohusa döneminden yeni çıkmış kadın,durdu ve bakmaya devam etti bana doğru .Sorularının cevaplarını bilemiyordum ,hemen ardından bir can alıcı soru daha .''Ben nasıl bakıyorum hoş mu?'' Hoşluk,hiçlik benim için .Kadının gözlerinde, içimde tahmin ediyorum vereceğim cevaba alacağım cevabı.       Niçin hiçlik miş?
Ardından bir soru daha : Muhabbetin başının sonunu yakalayamadığı çıplak ayaklarla ,donuyla sokakta koşan adam misali, adam göz fetişist midir nedir ?
            Bilmiyordum adamı.
           Tanımamıştım hiç göz fetişisti.
           Sigaram yanarken kül tabağında ,her boşa giden duman için üzülüyordum.Utangaçlığım tutmuştu duvarlardaki resimlere karşı .Her fotoğrafta gülümseyenlerden misiniz sizlerde ?Toprağa çıplak ayakla bastığınızda tüm negatif enerjinizi aktardığınıza inanlardan mısınız ?Uzak durmanızı söylerim, bir arabanın önünde ölü yatan kediden duygularınız kaynayabilir yüksek derecelerde.
           Yıldızlara bakarak dokuz dilek tut ,tuttum bıraktım ,tuttum bıraktım tam dokuz kere ,saçları sarıya sonradan boyanmış kızın dediği gibi.
           Heyecanımı mazur görün geceleri sevgilimden hemen sonra rüyalarıma giren çıplak tanrılar !Bana edepsizliği anne kucağında sizler öğrettiniz .emmeyi de gömmeyi de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder