4 Ekim 2011 Salı

çıplağım



ağlamaya hazırsak dedi,
kalın sesli kadın.
etrafta yaş sohbeti.
yirmi üç yaş üstüne lisans yapmış insanlar !
zaman geçmek bilmiyor,
kuzgunu kudurtuyor.
ben sanat tarihi mitolojisi biliyorum ,
sütlü çay içsemde entel olamıyorum .
etrafta koku ,gözlerimde ağırlık.
ah be sevgili annem
oğlun beynini kazıyor .
sigara izmaritlerini sayıyorum .
zavallı sandalye
acı çeken tahta.
ben genelde ruhum,sevgili isa.
babamı özlüyorum ,içtiği maltepeyi.
son sahne.
kelebeği öldürüyorum ,avuçlarımda.
yanan ışıklı ayakkabılarımla .
saatimin kardanı kırık
kışı,üşümeyi özledim
dün gece piçe ağladım.
patlıcan topladığımda mutluydum
daha sonra marketten aldığım domateslerle mutlu oldum
artık kırmızıyı,pembeyi yakıştırıyorum bedenime.
tırnaklarımda kir
kulaklarımda da .
takamadım bu sabah kirpiklerimi.
yarın mı olacak ,ne zaman.
kazı kazancı,nah çıkmasada çıksada üzüleceğim.
konuşacak çok şeyim var susmak için yazıyorum..
        yazan: mehmet arda aydın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder